Wednesday, February 4, 2009

Heartache Every Moment

Heartache Every Moment

yep dlm sebutan malaysia makan hati ketika makan tengahari, makan/minum petangmakan malam, makan pagi dan moment2 seterusnya..tajuk tuh adalah lagu dari kumpulan gitar rancakfinland yang mula bertapak pada tahun 1991..satu tahun yg amat menarik kerana mempunyai dua angka19 heheh...ok nama band tuh HIM pada mereka yg tak pasti atau terlupa lah..yang dah tau tuh..gud2..

Lama gak aku tak dengar lagu nie..ada lah nak sampai setahun..bagi aku gila lama lah..sebab aku minatsangat ngan lagu2 HIM *album2 lama...tapi yang baru pon ok gak..cun..tapi aku kenal band nie pon baru jer..tahun 2ooo member aku perkenalkan band nie..member aku niebudak perak..kire rock besi perak..byk gak lah ilmu dier tentang band2 cam nie..aku dulu..ntah lahcam tak dgr lagu..tapi cam dgr gak..yang sedap la wa layan..kire membe aku nie kasi aku dgr lagu ygcam besh time tuh..member aku nie gak lah yg ajak buat satu band..jadi terbentuklah Bloodflower iaitu aku danmember2 aku nie...sempat gak lah kuar 1st demo.
Tapi skang sumer relek2 buncitkan perut tak lagi aktif..maybe someday..

ok abaikan sejarah tuh jap..sebenarnya aku nak cakap lain..aku nak cakap pasal tajuk lagu tuh..Heartache Every Moment jer...lagu tuh besh *wink-wink

KAMMU menulis.